zondag 13 juni 2010

Vielen Dank!

Hallo Liebe Leser!

Heute Abend bin ich aus Berlin angekommen. Wieder in Belgien, ne ganse änderung!

De laatste week in Berlijn was een vrij drukke week. De stage was bijna ten einde, nog alles finaliseren zodat ze daar zonder mij wegkunnen! Op het einde kreeg ik dan ook nog een supermooie referentie die mijn stagementor heeft geschreven!

Daarna kwamen de mama en de papa al aan in Berlijn, dus het was kuisen geblazen! De laatste paar dagen waren superheet! Tot 33°!

We zijn dan nog wat door Berlijn getsjoold en dat in combinatie met mijn kot leegmaken en de auto inladen!

Gisteren zijn we nog naar Bar25 geweest, een supercoole bar aan het water! Ze hebben er een circus (een klein podium voor toneel, muziek of cabaret) met overdekte tribune(lees: veel chille zetels :)). Misschien hebben enkelen onder jullie de film 'Berlin Calling' al gezien. Daar gaat Paul Kalkbrenner, de DJ, feesten in het begin van de film!

Zo, dit was de laatste blogpost (ondertussen vanuit België) en bij deze wil ik alle trouwe, sporadische en andere bloglezers bedanken voor het lezen tijdens mijn drie maand durende stage! Vele onder jullie zal ik de komende weken wel tegenkomen, in de Georges of Roeselare ofzo ;)

De blog sluit. Indien ik nog verder zou bloggen bij een volgende reis of project, dan laat ik dat zeker weten!

Vielen Dank für ihre Lesezeit, Geduld und Aufmerksamkeit!

Tschüss!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten