zondag 9 mei 2010

Leve de oldtimer!

Dag bloglezers!

Het was een leuke werkweek! Woensdag ben ik met "de groten baas" naar een beurs geweest in Berlijn. In het Energieforum Berlin was er de Ausbildungsmesse. Dat is een beurs waar heel wat bedrijven, scholen, instellingen hun cursussen, vacatures aanbieden. Ook het IIK-Berlin, waar ik werk, had een stand op de beurs. Ik was verantwoordelijk voor de opbouw en de inrichting van de stand. Er lagen ook wat flyers aan onze stand, die ikzelf had ontworpen. Best leuk om je eigen werk daar te zien liggen!

Na een rustig weekendje dan vorige week, was het weer superdruk dit weekend. Gisteren was er "Geburtstag" van Stefanie. We waren uitgenodigd op een super nostalgisch pannekoekenfeestje! Heel de kamer hing vol slingers en ballonnen, en iedereen had zijn eigen bekertje met naamkaartje!

's avonds zijn we dan naar een 90s party geweest om de overgang naar haar verjaardag op een deftige manier te vieren!

Vandaag (zondag) ben ik dan samen met Jorien naar de "open oldtimerdagen" in het Meilenwerk geweest. Dat is een exclusieve site, waar heel wat garagehouders zijn (Maserati, Ferarri,...) en waar ook heel wat garageboxen zijn voor mensen met teveel geld :)

Er werden heel wat oldtimers tentoongesteld! Van Mustang over Opel tot Chevrolet en Maserati. Je kan het merk niet bedenken of er stond wel een auto van! Daarnaast stonden ook heel wat klassieke sportwagens open voor het publiek. Het motto: kijken mag, aankomen niet!!

PS: het volledige album vind je op mijn Picasa webalbums!

Een impressie van dit indrukwekkende evenement:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten